Cetaphil lanceert grootste campagne ooit in Nederland

Vandaag is een belangrijke dag voor huidverzorgingsmerk Cetaphil: hun grootste campagne in Nederland gaat live. De campagne, die maanden van planning en voorbereiding vergde, omvat o.a. een influencer samenwerking met creators Esmee Cox en Kelly Buth.

Cetaphil lanceert grootste campagne ooit in Nederland
Esmee Cox & Kelly Buth

Vandaag is een belangrijke dag voor huidverzorgingsmerk Cetaphil: hun grootste campagne in Nederland gaat live. De campagne, die maanden van planning en voorbereiding vergde, omvat een brede mix van digitale advertenties, influencer-samenwerkingen, PR-boxen, en content op Instagram en TikTok. Een bijzonder hoogtepunt van de campagne is de lancering van Cetaphil's allereerste billboards in Nederland.

De campagne draait om een nauwe samenwerking met influencers Kelly Buth en Esmee Cox, die als trotse ambassadeurs het merk vertegenwoordigen. Beide influencers spelen een centrale rol in de zichtbaarheid en promotie van Cetaphil binnen deze campagne.

Het team achter Cetaphil spreekt vol trots over het succes van de campagne en benadrukt de waarde van teamwork binnen hun organisatie. De campagne is een belangrijke stap voor Cetaphil in hun merkpositionering in Nederland.

Read more

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

Het Nederlandse luxe verzorgingsmerk Marie-Stella-Maris heeft SimplyPR aangesteld als zijn nieuwe PR- en influencer marketingbureau in Nederland. Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, esthetiek en sociale impact belooft deze samenwerking veel moois. Marie-Stella-Maris, bekend om zijn hoogwaardige verzorgingsproducten en toewijding aan schoon drinkwater, werd recentelijk erkend met het prestigieuze B

By Creatoreconomy.nl