The Creator Weekly (week 42)

The Creator Weekly (week 42)

Iedere week blikken we terug op de leukste en meest bekeken gebeurtenissen. Met deze week:


Meest gelezen berichten

Happy Horizon versterkt positie met overname Iconic Studios
Bureaugroep Happy Horizon heeft haar portfolio uitgebreid door de overname van het Amsterdamse bureau Iconic Studios, dat gespecialiseerd is in PR, events en influencer marketing.
Enzo Knol stapt in als mede-eigenaar van Focus Drink
De Nederlandse YouTube-ster Enzo Knol is vanaf vandaag officieel mede-eigenaar van Focus Drink, het functionele, caloriearme drankje zonder cafeïne en taurine.
Lynn van der Vorst lanceert Les Jours
Vandaag wordt Les Jours, een uniek en creatief nieuw product, gelanceerd door de Nederlandse content creator Lynn van de Vorst in samenwerking met Yuyan Vuurmans en Vera van Veen.
CreatorIQ Connect 2024: Het Toekomstperspectief van Creator Marketing
Op 10 oktober kwamen 1.111 mensen samen in het Ebell Theater in Los Angeles voor CreatorIQ Connect, een evenement dat volledig in het teken stond van de snelle groei van de creator economy. De dag bood netwerkmogelijkheden, inzichten en een blik op de toekomst van creator marketing.

Jobs

Deze week geen vacatures.

Heb jij een passende vacature? Mail ons op info@creatoreconomy.nl.



Pitch me!

Via deze creator community proberen we matches te leggen tussen creators en bedrijven. Ben jij als creator of merk op zoek naar een specifieke samenwerking? Laat het ons weten via info@creatoreconomy.nl.

🚗
Nederlandse YouTuber (+300k) zoekt samenwerking met auto(onderdelen) bedrijf.
🚲
Nederlandse YouTuber (+200k) zoekt samenwerking met fietsmerk (geen e-bike brand!)

Zie jij een match? Mail naar info@creatoreconomy.nl voor meer info.


Tip ons!

Heb jij een leuk nieuwtje, vacature of op zoek naar een samenwerking? Mail ons op info@creatoreconomy.nl

Read more

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

Het Nederlandse luxe verzorgingsmerk Marie-Stella-Maris heeft SimplyPR aangesteld als zijn nieuwe PR- en influencer marketingbureau in Nederland. Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, esthetiek en sociale impact belooft deze samenwerking veel moois. Marie-Stella-Maris, bekend om zijn hoogwaardige verzorgingsproducten en toewijding aan schoon drinkwater, werd recentelijk erkend met het prestigieuze B

By Creatoreconomy.nl