YouTuber Dylan Haegens werkt samen met KRO-NCRV aan nieuwe jongerenserie

YouTuber Dylan Haegens gaat een leuke samenwerking aan met KRO-NCRV voor een nieuwe serie op NPO3.

YouTuber Dylan Haegens werkt samen met KRO-NCRV aan nieuwe jongerenserie
Dylan Haegens en het team wat gaat werken aan de nieuwe serie

YouTuber Dylan Haegens gaat een leuke samenwerking aan met KRO-NCRV voor een nieuwe serie op NPO3. In deze comedyserie, speciaal gericht op jongeren, wil Haegens op een luchtige en humoristische manier belangrijke lessen over geld overbrengen. De show heeft als doel jongeren bewust te maken van de huidige focus op dure auto’s en een luxe levensstijl, die vaak bovenop waardevolle relaties met vrienden en familie wordt geplaatst.

“Over een paar weken starten we met de opnames van de serie, maar helaas kan ik nog niet veel meer onthullen,” aldus Dylan Haegens op LinkedIn. De serie zal binnenkort te zien zijn op NPO3 en belooft jongeren op een vermakelijke manier te inspireren om anders over geld en prioriteiten na te denken.

Read more

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

SimplyPR bundelt krachten met Marie-Stella-Maris voor PR en influencer marketing

Het Nederlandse luxe verzorgingsmerk Marie-Stella-Maris heeft SimplyPR aangesteld als zijn nieuwe PR- en influencer marketingbureau in Nederland. Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, esthetiek en sociale impact belooft deze samenwerking veel moois. Marie-Stella-Maris, bekend om zijn hoogwaardige verzorgingsproducten en toewijding aan schoon drinkwater, werd recentelijk erkend met het prestigieuze B

By Creatoreconomy.nl